До нас приїхав автомобіль BMW 7, який втратив вже свою красу та привабливість через неякісні мийки та відсутність захисних покриттів у минулому. Наша команда професіоналів подарувала автомобілю нове життя і заворожені погляди оточуючих!
Були проведені такі роботи:
На першому етапі здійснили мийку кузова автомобіля парою, з використанням італійського парогенератора Idromatic. Новітня технологія дозволяє якісно та бережно очистити поверхню автомобіля, при цьому не застосовуючи хімічних препаратів. В комплекті з парогенератором на один автомобіль ми використовуємо не менше 10 спеціальних цупких мікрофібр, що забезпечує якісне миття поверхні без дрібних подряпин, так званих «павутинок».
Другим етапом була проведена очистка поверхні від бітуму: якщо плями з’явилися нещодавно, для їх видалення достатньо використати спеціальний препарат – "антибітум" на спиртовій основі. Якщо ж плями на поверхні застарілі, засохлі – допоможе лише глибока чистка.
Навіть після мийки в подряпинах і сколах автомобіля залишаються дрібний пісок, гудрон та засохлий бітум. Якщо не провести детальну чистку перед поліруванням, ці піщинки будуть чіплятися до кругів та «малювати» все нові і нові подряпини на поверхні. Саме тому третім етапом була проведена глибока чистка лакофарбового покриття синтетичною глиною.
Коли поверхня очищена і обезжирена, можемо приступати до четвертого етапу – полірування кузова автомобіля сучасними орбітальними полірувальними машинками італійського виробника Rupes. Новітня технологія дозволяє якісно та безпечно відполірувати поверхню без ризику перегріву лаку та виникнення голограм. Тепер, після полірування технологіями Rupes, товщина лаку зменшиться максимум на 10 мікрон (у різних виробників авто та моделей товщина лаку коливається від 58 до 180 мкм).
Стаття по темі: Ми відвідали Rupes, пройшли навчальний курс та отримали сертифікати!
П’ятим етапом поліруємо фари.
Шостим етапом повторно миємо автомобіль, щоб забрати залишки пасти та пороху після полірування.
Сьомий етап - обезжирення поверхні.
Восьмий - найбільш відповідальний етап - нанесення захисного покриття "РІДКЕ СКЛО" та його запікання. Після нанесення "рідке скло" на ЛКП вступає в реакцію та утворює нову поверхню, яка стійкіша до дрібних подряпин, вигорання, бруду, бітуму, гудрону і дарує автомобілю незрівнянний дзеркальний блиск!
Також ми окремо покрили та запекли "рідким склом" пластикові деталі та фари.
Дев'ятий - демонтування коліс з автомобіля, розбортування та подальше їх реставрування.
Десятий етап - поки реставруються диски, ми приступаємо до салону.
Спочатку проводимо комплексну чистку за допомогою парогенератора Idromatic, щоб пропарити всі застарілі забруднення, надати свіжості та еластичності всім поверхням салону. Потім проводимо аерохімчистку, яка видаляє весь бруд з глибин оббивочних матеріалів, не руйнуючи їхньої структури.
Одинадцятий - підготовка шкіри до реставрації за допомогою матеріалів та обладнання FENICE_Care_System (Італія).
- обезжирення;
- відновлення текстури;
- склеювання та маскування порізів;
- підбір кольору та фарбування;
- сушка;
- нанесення захисного покриття.
Дванадцятим етапом проводимо чистку лобового скла та бокових вікон від смогової плівки, залишків пташиних послідів, гудрону. Коли поверхня чиста, наносимо захисне покриття антидощ, яке створює на поверхні надійний захисний шар, що відштовхує воду. На швидкості від 60-ти км/год двірники можна не вмикати - вода збиратиметься у краплі правильної форми та «злітатиме», що покращить видимість дороги. Захисний шар не стиратиметься під впливом двірників, оскільки проникає у структуру скла!!! Дія покриття "антидощ" можлива від 3-х місяців до 2-х років.
Заключним етапом проводимо чорніння гуми автомобіля, наносимо антистатик.
Результатом задоволений не тільки власник, а й всі оточуючі!