Студія АвтоДетейлінгу «Автобаня» - нова робота над покращенням зовнішнього вигляду автомобіля FJ Cruiser!
Процес роботи був тривалим, але результат вразив автовласника, а це найголовніше у нашій справі!!!
Що було зроблено:
Першим етапом провели мийку кузова автомобіля парою, з використанням італійського парогенератора Idromatic. Новітня технологія дозволяє якісніше та бережно очистити поверхню автомобіля, при цьому не застосовуючи хімічних препаратів. В комплекті з парогенератором на один автомобіль ми використовуємо не менше 10 спеціальних цупких мікрофібр, що забезпечує якісне миття поверхні без дрібних подряпин, так званих «павутинок».
Другим етапом була проведена очистка поверхні від бітуму: якщо плями з’явилися нещодавно, для їх видалення достатньо використати спеціальний препарат – антибітум на спиртовій основі. Якщо ж плями на поверхні застарілі, засохлі – допоможе лише глибока чистка кузова глиною.
Навіть після мийки в подряпинах і сколах автомобіля залишаються дрібний пісок, гудрон та засохлий бітум. Якщо не провести детальну чистку перед поліруванням, ці піщинки будуть чіплятися до кругів та «малювати» все нові і нові подряпини на поверхні. Тому третім етапом була проведена глибока чистка лакофарбового покриття синтетичною глиною від японського виробника, корпорації Soft99.
Коли поверхня очищена і знежирена, можемо приступати до четвертого етапу – полірування кузова автомобіля новими, орбітальними полірувальними машинками італійського виробника Rupes. Новітня технологія дозволяє якісно та безпечно відполірувати поверхню без ризику перегріву лаку та виникнення голограм. Після полірування технологіями Rupes товщина вашого лаку зменшиться максимум на 10 мікрон (у різних виробників авто та моделей товщина лаку коливається від 58 до 180 мкм).
Після полірування, п’ятим етапом, наносимо захисне покриття на кузов автомобіля – твердий полімер з воском карнауба (тривалість дії - 12місяців). Надає глибини кольору, блиску, гладкості поверхні та надійно захищає від негативного впливу бітуму, гудрону й агресивної хімії – промислової та дорожної.
Шостим етапом проводимо чистку лобового скла та бокових вікон від смогової плівки, залишків пташиних послідів, гудрону. Коли поверхня чиста, наносимо захисне покриття "антидощ". Воно створює на поверхні надійний захисний шар, що відштовхує воду. На швидкості від 60-ти км/год двірники можна не вмикати - вода збиратиметься у краплі правильної форми та «злітатиме», покращуючи видимість дороги. Захисний шар не стиратиметься під впливом двірників, оскільки проникає у структуру скла!!! Дія покриття "антидощ" може буті від 3-х місяців до 2-х років.
Полірування фар та нанесення захисного покриття ми провели сьомим етапом. Полірування забирає пожовтіння і помутніння пластику, надає прозорості та у декілька разів збільшує пропускну здатність світла. Захисне покриття покриває поверхню фар захисною плівкою та оберігає від подальшого пожовтіння і помутніння.
Заключнім етапом проводимо чорніння гуми та пластику автомобіля, наносимо антистатик.
Тепер автомобіль виглядає яскраво!!!